2014. október 5., vasárnap

Sörös csirke

Ez egy igazán egyszerű, de annál finomabb csirkeétel. Az előkészítésre elég 10 perc, utána meg sül magától. Közben el lehet készíteni a köretet. Én most krumplipürét készítettem hozzá.


Hozzávalók: (vagyis, amit én használtam hozzá)
  • 9 db csirke felső comb,
  • kevés olaj,
  • só, bors, fűszerkeverék ízlés szerint,
  • 2 gerezd fokhagyma,
  • kb. 1,5-2 dl világos sör.

Elkészítés:
  1. A csirkecombokat megtisztítom és a sütőt bemelegítem 180 fokra.
  2. Az olajba belenyomom a fokhagymát és elkeverem a fűszerekkel is. Ebbe nyomkodom bele a combokat, majd egy kisebb tepsibe, vagy hőálló tálba sorakoztatom.
  3. Ráöntöm a sör úgy, hogy kb. félig lepje el a combokat.
  4. Sütési idő nagyjából 1 óra, de közben többször locsolgatni kell és párszor meg is fordítani. Végén legyen jó piros és ropogós a bőre.




1 megjegyzés:

Csigabige írta...

Fincsi lehet! Tetszik! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...