2010. július 29., csütörtök

Csokirózsa

Az ötletet Kricky-től vettem. Ezért a receptet nem is írom le, mert az övé nagyon jó, és minden tudnivaló is megtalálható itt: Plastic csoki


Sajnos azonban, hogy elsőre sehogysem akart összejönni. Teljesen szétmorzsolódott a csoki. Kricky 2 evőkanál mézet ír a receptben, amit elsőre úgy értelmeztem, hogy a felolvasztott mézből 2 evőkanálnyi kell bele. Később kiderült, hogy ez így nem elég. Ugyanis a sűrű mézből 2 evőkanálnyi több, mint olvasztva.

Ezért, hogy kijavítsam a dolgot, újra felmelegítettem az egészet és tettem bele még 1 evőkanál mézet. Na most tökéletes lett. 

Még fogok ezzel a csokigyurmával gyakorlatozni, mert ez az első nem lett igazán jó, de próbának megfelelő. Egy tortára készítettem ezt a három rózsát, melynek receptje később jön.
És természetesen nemcsak rózsát lehet készíteni belőle, hanem a fantáziánkra van bízva. Nagyon jól formázható, és ráadásul finom dísz is. A hűtőben megkeményedik és jól tartja a formáját.

4 megjegyzés:

Kricky írta...

Nagyon jól lett! gratulálok! Ügyes vagy! :)

Vea írta...

Köszönöm a dícséretet!

Mary írta...

Kricky-től jöttem megnézni rózsád nagyon szép lett! Gratulálok hozzá!

Vea írta...

Maryenne! Köszönöm szépen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...