2014. július 11., péntek

Ananászos csirkemell

Újabb kedvenc. Nagyon egyszerű és gyors, ráadásul finom is. Az előkészületek megvannak 15 perc alatt, aztán kb. 30 perc sütés és kész is. Én párolt rizst készítettem hozzá, de valami friss salátával is el tudom képzelni.


Hozzávalók:

  • 1 nagyobb csirkemell filé,
  • a sütéshez kevés liszt és olaj,
  • 1 doboz ananászkonzerv (én daraboltat használok hozzá),
  • 20-25 dkg gépsonka,
  • reszelt sajt ízlés szerint, kb. 20 dkg.
  • 3 dl tejszín



Elkészítés:

  1. A húst kisebb szeletekre vágom, sózom, borsozom majd lisztbe forgatom és mindkét oldalán elősütöm, majd egy kivajazott sütőtálba sorba lerakom.
  2. Közben az ananászt lecsepegtetem, a sonkát csíkokra vágom és lereszelem a sajtot. A sütőt 200 fokra előmelegítem.
  3. A húsra halmozom az ananászt, a sonkát és meglocsolom a tejszínnel, majd rászórom a sajtot. Ha a sajt szépen megpirult rajta kész is van. Kb. 30 perc.
  4. Amíg sül, elkészítem a köretet.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...