2013. március 10., vasárnap

Áfonyás-ribizlis piskóta

Ehhez a süteményhez nem is kellene receptet írni, annyira egyszerű. Csak egy egyszerű piskóta sok gyümölccsel. Természetesen másféle gyümölcs is jó. 



Hozzávalók:

  • 8 db tojás,
  • 8 evőkanál liszt,
  • 8 evőkanál cukor,
  • 1 nagy zacskó mirelit ribizli,
  • kis doboz áfonya,
  • 4-5 evőkanál barna cukor.




Elkészítés:

  • Egy jó nagy tepsit kikentem vajjal és beliszteztem. A sütőt előmelegítettem 180 fokra.
  • Elkészítettem a piskótatésztát, beleöntöttem a tepsibe.
  • Rászórtam a fagyos ribizlit és az áfonyát. Néhány kanál barna cukorral megszórtam a tetejét.
  • Megsütöttem, langyosan megettük a felét.
 

2 megjegyzés:

gionetta írta...

Üdvözöllek kedves Vea!
Azon alkalomból, hogy Tőled fogok kóstolgatni az elkövetkezendő napokban és valami finomságot elkészíteni. Remek alkalom erre a Húsvét. S ahogy látom, a bőség zavarával kell majd megküzdenem! .-))

Vea írta...

Kedves Gionetta!
Örülök, hogy úgy látod, fogsz tudni választani. Kíváncsian várom, hogy mi lesz az?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...